Skip to main content
0

Radonovas nye webtjeneste gjør radonmåling enda enklere

Radonova lanserer en ny versjon av «Mine sider». I den nye versjonen får brukerne enda bedre muligheter til å kontrollere og tilpasse prosesser og rapportering ut fra egne behov. Eksempel på forbedringer er at ordrer kan spores i sanntid, samtidig som hver kunde kan opprette egne rapporteringsunderlag og få enkel tilgang til betydelig mer informasjon enn tidligere. Det blir også lettere å dele målerapporter og opprette automatisert flyt som kan integreres med egne systemer.

 «Mine sider» er først og fremst rettet mot bedriftskunder, men også privatpersoner vil ha nytte av en del funksjoner og tjenester.

«Med den nye versjonen kan vi tilby kundene våre en moderne webtjeneste som er svært brukervennlig, fleksibel og kraftfull. Den bygger også på tanken om at det er brukerne selv som vet best hvordan de trenger å tilpasse rapporter og dele informasjon. I den nye versjonen har de alle muligheter til å gjøre innstillinger ut fra egne behov», kommenterer Patrik Starck, utviklingsansvarlig i Radonova.

Ny plattform gir raskere oppdateringer og flere funksjoner

Den nye versjonen av «Mine sider» er bygd med et nytt rammeverk og med en ny og moderne plattform som både gjør det mulig å gjøre oppdateringer raskere og å utvikle nye funksjoner.

«Fremover kommer vi til å ha bedre muligheter for løpende å utvikle og innføre nye funksjoner som raskt kommer kundene til nytte. I løpet av våren kommer det for eksempel til å bli mulig å skanne hvert detektornummer i nettleseren med kamera. Det kommer til å gi mye spart tid, i og med at kundene slipper å fylle ut disse opplysningene manuelt. Vi kommer også til å tilby nye notatfunksjoner som gir brukerne svært god oversikt over aktuell status», avslutter Patrik Starck.

Kort om den nye webapplikasjonen:

  • Kundene kan opprette en egen konto med e-post og passord
  • Ordrer kan spores i sanntid
  • Gir mer omfattende og bedre informasjon om hver ordre
  • Instruksjoner om utplassering blir enkle å laste ned (ble tidligere sendt med post)
  • Hver kunde kan opprette egne rapportunderlag
  • Kunden kan selv angi hvem som skal få målerapporten når analysen er utført
  • Har en ny og mer rasjonell struktur i forbindelse med deling av rapporter, målinger og innmating
  • En innmating som er mer lik «Excel» gjør det mulig å klippe og lime på en helt ny måte. Når store mengder data skal fylles ut (for eksempel på en arbeidsplass), kan man enkelt kopiere inn all informasjon fra en Excel-fil, eller motsatt.
  • API-er er en tilleggstjeneste og gir kundene en alternativ måte å få tilgang til alle dataene sine på, uten å måtte logge inn og bruke «Mine sider».

Har du spørsmål kan du ringe Radonovas salgsavdeling på telefon 45 85 07 00 eller kontakte oss på e-post kundservice@radonova.no.

For mer informasjon om radon og radonmåling, gå til www.radonova.no

Leave a Reply

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.